Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2011 13:01 - начало
Автор: pakito Категория: Тя и той   
Прочетен: 1037 Коментари: 5 Гласове:
7

Последна промяна: 07.02.2011 11:00


Тогава все едно от горе ми падна, защото аз не исках жена, както другите си имаха жени- част от техния собствен живот. Имаше една такава жена, но тя беше при друг, а при това положение, аз предпочитах да съм сам и независим. Но след време започна да ми се струва, че погрешно съм мислил, че мога да мина без жени, че не друг, а аз- разглезеният егоист- ще мога да живея като отшелник. Така се появи тя. Защото аз се сетих, че мога да имам жена според вкуса си, да я имам, когато искам да да успокоява духа ми и неспокойната ми жажда, да убива самотата, да ме занимава и забавлява, да запълва ония часове, когато ме връхлитат призраци. Бих могъл да я отпращам, когато не я искам. Тя няма да отравя целия ми живот със сцени и истерия, с натяквания и ревност. Бих могъл да постигна един чуден компромис между предишния, всеотдаен на една жена живот и новия, при който вземаш всичко, а даваш само каквото ти е лесно и удобно за даване.
Тя не можеше да се отпусне с мен и идваше само когато аз я повиках. Бях поставил бариери, невидими, но непоклатими.
По този начин- мислех си аз- ще мога да съхраня своето достойнство, ще се предпазя от израждането, което настъпва у мъжете когато отдадат изцяло разума и сърцето си на една жена. Знаех, че се израждат и унищожават от собствения си горчив опит. Това което правех, според мен беше умно, но понякога разбирах, че не бе твърде човечно. Усещах, че тя беше нещастна, защото аз не я допусках напълно до себе си. Не че тя ми се оплака някога или показа нещастието си с дума или жест. На мен не. Аз бях нейният господар, когото тя боготвореше и моята дума беше закон.
И така, аз най- после намерих пътя за света, който бях търсил непрестанно. Един свят, в който да ми бъде дадено всичко, а аз да давам само онова, което искам. Защото ми беше писнало години наред да давам и да давам, без да получавам, а да седя на колене.
                                                                          

                                                                                                             
                                                                                                   



Гласувай:
7



Следващ постинг

1. mimayordanova - Истинско е.
13.01.2011 13:08
Истинско е.
цитирай
2. анонимен - еееее, надявам се да си получил в...
13.01.2011 13:13
еееее, надявам се да си получил всичко което искаш и от което имаш нужда
цитирай
3. анонимен - ==
13.01.2011 13:25
ще си позволя: прочети коментар номер 12. мисля, че ще ти е полезен.
http://amrita.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/01/06/myjka-izpoved.662520

Късмет!

цитирай
4. анонимен - айде де, чакам да те прочета с инт...
13.01.2011 14:03
айде де, чакам да те прочета с интерес
цитирай
5. анонимен - кво стана що млъкна?
13.01.2011 22:35
кво стана що млъкна?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakito
Категория: Тя и той
Прочетен: 21372
Постинги: 7
Коментари: 30
Гласове: 504
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930